بله، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏میتوانند سفارش خود را تلفنی هم ثبت کنند.
شما 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را در ساعت کاری بین 9 صبح الی 4 عصر ثبت کنید.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
پس از تماس با مشاوران ما و ثبت سفارش، به روش کارت به کارت و یا پس از تحویل کالا درب منزل، میتوانید پرداخت نمائید.